søndag 16. oktober 2011

Kabeltrommel

Hei=)

Hjemme igjen etter en fin helg på hytta. Kjøkkenet har fått en ny vegg,vegger og tak er beiset og reisverk i påbygget er på plass=) Kommer noen bilder etterhvert som prosjektet skrider frem=)

Kost meg med boligpluss i helgen og drømte meg bort etter å ha sett repotasjen fra norges vakreste hjem.KABELTROMMELEN! Så FIN!
Det er lenge siden jeg så en kabeltrommel i ett blad som var brukt som stuebord og drømmen startet. Har foreløpig ikke kommet over noen trommel men etter helgens bladlesing viser det seg at min kjære kanskje finner en=) Får nesten hjertebank av å glede meg til sånne interiør fornyelser,hihi
Snakk om hverdagslykke?

Googlet og blogget litt rundt ikveld og fant masse fines ideer til bruk av kabeltrommlene.Trenger visst plutselig mer en 1=)

Kabeltrommel som kjøkkenbord?Bord på terassen?små trommler såm nattbord?blomster bord i hagen?Masse herlige muligheter=)Blir spennende og se hva som havner i vårt hjem.Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar